maandag 21 april 2014

Luie tweede Paasdag

Gister heerlijk bij mijn schoonmoeder op de camping geweest. Uit de wind en in de zon was het prima te doen. Ik had een lekkere Paasbrunch meegenomen, dus ook voor de inwendige mens was gezorgd.
Vandaag lekker thuis op de bank met de Yoshis. Ik heb me erbij neergelegd dat ik ze niet afkrijg voor mijn dochters verjaardag.
Toch weer een flink stuk geborduurd.



Ik zie alleen wel verschil tussen stukken die ik in kolommen en de stukken die ik in rijen heb geborduurd. Dit is me nog nooit eerder opgevallen. Ik zit nu te twijfelen of ik het moet uithalen en opnieuw moet doen. Zou het misschien niet meer te zien zijn als ik het gewassen en gestreken heb?

Het zit vooral in het stukje linksboven in de neus van de gele Yoshi. Daar heb ik eerst in rijtjes en daarna in kolommen geborduurd. Met dezelfde kleur en dezelfde draad, maar het lijkt wel of het gedeelte dat ik in kolommen heb gedaan dieper ligt. Ik vind het er niet mooi uitzien en denk dat ik het maar ga uithalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten