vrijdag 4 juli 2014

Nieuwe patronen

Vandaag het patroon van de Drawing Hands van Escher besteld. Dat ga ik borduren voor een vriendin. 




Drawing hands


En als je dan tussen de vele patronen zit te kijken zie je natuurlijk heel veel leuke dingen.....dus ook maar een patroon voor mezelf besteld. De schattige muisjes kon ik niet laten liggen. Allebei de patronen heb ik gekocht op Heaven and Earth designs





Bootcamp


Geen idee wanneer ik die ga maken. Ik heb nog een aantal andere projectjes die ik eerst wil maken.

3 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige patronen gekocht. Hier kan je veel borduurplezier aan beleven.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! De tentoonstelling in Wijk en Aalburg is pas na 3 oktober. We horen nog wel wanneer je mee wil.

    BeantwoordenVerwijderen