zaterdag 9 augustus 2014

Fijne kruisjes

Weer een stukje verder met de Escher!
Ik word tureluurs van het turen naar kleurtjes en kruisjes maar als je iedere keer een stukje doet kom je ook steeds een stukje verder.

Ik werk nu blokje voor blokje dit is het resultaat na 3 blokjes



Vandaag ook weer lekker zitten turen! Het patroon is een weerwar van tekentjes, het is ook wel erg veel confetti.

Inmiddels zijn er 5 blokjes van 150 steekjes geborduurd. Bij de volgende rij moet ik nog even kijken of ik per blok van 100 steekjes verder ga of blokken van 200 steekjes pak.



Voor vandaag heb ik in ieder geval genoeg getuurd. Misschien dat ik vanavond nog even de Yoshi's oppak.


Wordt vervolgd!

4 opmerkingen:

  1. wel slim om vakje voor vakje af te kleuren. Had ik nog niet bedacht. Thanks voor deze tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt een mooi borduurwerk. En je gaat wel lekker snel. Lijkt me een leuke afwisseling Yoshi en de Escher.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn houten sleutelhanger heel fout aan- en afgehecht met een knoopje of zoveel mogelijk bij een andere kleur aangehecht. Dit is normaal ook niet zoals ik het doe. Maar wilde wel graag dat het allemaal goed blijft zitten. Ik wist geen andere optie.

    BeantwoordenVerwijderen