maandag 10 november 2014

1,6 procent

Het is weer maandag dus Escher update tijd! 

Er zijn nu 22 blokjes klaar en je ziet duidelijk het papier en de eerste punaise verschijnen. Eindelijk iets anders dan de  eeuwige confetti! Alhoewel....in de punaise werden ook bijna alle kleuren gebruikt. 

22 blokjes = 1,6 procent

Nog twee rijen en dan is de eerste (halve) pagina af.


Ik ben ook met een nieuw projectje gestart, de resultaten daarvan blog ik op woensdag! Vrijdag is nu de vaste blogdag voor de Yoshi's.

6 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je het leuk vind, dat er iets concreets te voorschijn komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou toch weer een paar blokjes verder. En het is een stuk leuker als je iets ziet verschijnen. Ben benieuwd naar je project,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de vele confetti steekjes ga je best wel snel. Ik blijf je vorderingen volgen, want borduurwerken van Escher vind ik wel heel apart. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello!

    Your stitching is looking great!
    Best wishes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat wordt een mooi werk. Het hoesje om de qsnap, wordt ook wel een qsnap huggie genoemd. Het beschermt de borduurstof en borduursteken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak je dat zelf of kun je die kopen? Ik werk met de Escher ook met een q-snap, dat ding zit wel heel strak en ben bang dat als de klemmen straks over de steekjes gaan dat het dan beschadigd raakt...

      Verwijderen