vrijdag 2 januari 2015

Terugblik 2014

De eerste dag van 2015 zit er alweer op! Tijd voor een terugblik op 2014.

Nieuw op blogger:
Ik ben nog redelijk nieuw op Blogger, ik heb op 3 maart 2014 mijn eerste bericht geplaatst. 
Ik schreef al vaker blogjes op Hyves, en toen zij er mee stopten stapte ik over naar Facebook. Daar vind ik het bloggen erg beperkt en ben ik rond gaan snuffelen naar de andere mogelijkheden. En al snuffelend kwam ik op Blogger terecht. Er zijn echt ontzettend veel mensen die bloggen over borduren! Dus besloot ik ook een blog te maken over borduren.

Naast borduren heb ik ook nog een blog waar ik mijn korte verhalen publiceer, (Jeetje schrijft) en een blog over mijn Day zero project (Jeetje doet).

Statistieken:
Ik heb 64 berichten geplaatst.
Mijn blog is 4824 keer bekeken. 

De meest bekeken berichten waren:
Cadeautjes  (278 keer bekeken)
Op de helft! (155 keer bekeken)
Kruisjes per centimeter (145 keer bekeken)

Op Kerststal week 1 kwamen de meeste reacties ( 9 reacties)

Ik heb 16 volgers en 4 volgers via Bloglovin.

Zelf volg ik ongeveer 35 blogs

2015
Ik hoop in 2015 weer veel te borduren. Er staat nog heel wat op de planning. Zo moet de Yoshi's nog af, ga ik verder met de Escher, wil ik de Kerststal afmaken en heb ik in de kast nog een aantal pakketten liggen die gemaakt moeten worden. Van al die projecten zal ik regelmatig blogs plaatsen.

Natuurlijk blijf ik ook blogs lezen en probeer ik regelmatig een reactie te geven.

Ik wens al mijn lezers een creatief 2015!

Stitch on!


1 opmerking: