vrijdag 15 mei 2015

De standaard

Omdat de pokemon zo zwaar is heb ik een standaard gekocht. Er zat een levertijd van 3 weken op maar binnen een week had ik hem al binnen. Natuurlijk wel even uitgeprobeerd maar nog geen tijd gehad om er echt mee te werken. Vandaag ben ik een dagje vrij dus alle tijd om de standaard uit te proberen.

Het werkt fantastisch! Niks geen zware stof of dikke q-snap om vast te houden. De Q-snap past perfect in de houder en de stof heb ik met een elastiekje aan de standaard gehangen. Ik kan er zelf lekker mee op de bank, niet in mijn fijne hoekje maar dat geeft niet. 

En zo zit ik dan (tussen de poezen).




En nog eentje van iets dichterbij.


Ik ben er erg blij mee!


Ennuh.....vandaag ben ik dus te vinden op de bank. ;)

3 opmerkingen:

  1. een gezellig plekje, veel borduur plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost. veel borduurplezier. Mooie katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met bankhangen vandaag.... Vergeet niet af en toe op te staan om wat te drinken te pakken. Dat heb ik vaak.

    Zit ik uren achter mekaar te werken en kom ik er pas achter dat ik dorst heb op het moment dat mijn tong tegen m'n verhemelte geplakt zit... Ziet er allemaal goed uit moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen