maandag 4 mei 2015

Epic pokemon - erg zwaar....

De pokemon is toch wel erg zwaar als je het de hele tijd moet vasthouden. Ik krijg er zelfs pijn in mijn schouder van!

Voor de lol heb ik het project op de weegschaal gelegd en het weegt 0,79 kilo!

Ik heb toch wel 2 dagen last gehad van mijn arm en schouder dus voortaan niet meer met de pokemon op de bank maar aan de tafel. De stof kan dan rusten op de tafel en de, toch ook wel lastig vast te houden Q-snap kan dan op het randje leunen.


Ik kijk meestal een serie of naar het gamen van mijn man als ik aan het borduren ben. Aan de tafel zitten vind ik dus erg ongezellig. Ik heb daarom een standaard gekocht waar de Q-snap in past. De levertijd is 2 tot 3 weken dus ik moet nog even geduld hebben.

Nu ik toch over de pokemon schrijf zal ik meteen maar een up-date plaatsen. Pagina 2 is bijna af!



3 opmerkingen:

  1. dat is zwaar, misschien krijg je er wel spierballen van. Je pokemon project is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er hartstikke leuk uit zeg. Lekker fleurig geheel. Dat zal een lol zijn om te maken en je zal er nog wel een behoorlijke tijd mee bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pokemon is coming on great and it does look heavy!

    BeantwoordenVerwijderen