maandag 14 maart 2016

Rugklachten

De afgelopen weken heb ik heel weinig geborduurd.

Ik heb al jaren (sinds de geboorte van mijn dochter) een heel slechte rug. Ik heb ook altijd pijn maar daar is mee te leven. Alleen de laatste twee weken was de pijn heviger dan normaal en was ik na het werk gewoon op.... 
Vandaar dat er vorige week geen updates zijn geplaatst en dat er geen update van de Escher is. Vanaf deze week weer de gebruikelijke updates behalve van de Escher, die schuif ik door naar de volgende maand.

Stand van zaken lopende projecten:

De geboortetegel
Dat schiet lekker op, ik hoef alleen de ballonnen nog in te vullen en natuurlijk de naam en geboortedatum. Daarom heb ik besloten dit project naar de maandag te verplaatsen. Het hoeft pas in mei af te zijn en iedere maandag een uurtje is zat!

Hummel
Ook dat gaat lekker, de update volgt aanstaande vrijdag.

Mario through the ages
Omdat de geboortetegel naar de maandag gaat wordt dit project een week project. Dat houdt in dat ik om de week op dinsdag en donderdag hieraan werk.


1 opmerking: