maandag 13 februari 2017

Escher / deel 5

Hallo allemaal,

Eindelijk weer een update van de Escher.

Het is niet gelukt om in 2016 op 10% te komen, maar ik heb me voorgenomen om me echt aan de rotatie te houden. Dit jaar moet er dus wel wat voortgang zijn!

Ik heb nu 85 blokjes geborduurd en dat is 6,3 %. De confetti is echt vreselijk maar als ik straks hele pagina's wit zit te borduren zal ik de confetti misschien nog wel missen!

Escher Drawing Hands borduurwerk
6,3 %
Voor nu gaat het weer de kast in, deze week is de Pokémon aan de beurt.

Ik houd de volgende volgorde aan:
Escher
Pokémon
Mario through the ages
Nintendo SAL



De Escher heeft 1340 blokjes van 100 kruisjes, ik ben nu bezig met blokje 86.
Het wordt geborduurd op Aida 20 count, 1 over 1.

2 opmerkingen:

  1. Wordt wel erg mooi. En ik denk zeker dat je straks bij al het wit. De confetti gaat missen. Het is wel een enorme uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit. En wees maar blij met die confetti...Dalijk is het wit... En dan pak je een draadje wit... En nog meer wit.... Meeeer wit..... Dan zou je willen dat je wat confetti kon steken hahah.

    BeantwoordenVerwijderen