maandag 15 mei 2017

Griep

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij!
Ik heb afgelopen week de griep gehad. Het was een zware griep, ik heb alleen maar liggen slapen en een beetje internet gekeken. Verder niets! Niet geborduurd en niet geknutseld, zelfs niet gelezen.
Ik loop dus met alles achter. 😐


Vandaag ben ik nog vrij en ga ik op mijn gemak wat knutselen. Ik ben nog wat benauwd en snel moe, dus ik doe het lekker rustig aan.
Vanaf morgen weer werken en aankomend weekend weer klussen aan mijn hobbyhoek! In de avonduurtjes probeer ik weer te borduren, vanaf volgende week weer updates, volgens mij stond Pokémon in de planning.

Tot volgende week!


3 opmerkingen:

  1. Niet te snel.Beterschap gewenst.
    Borduren en knutselen komt wel weer.
    Ben zelf na een forse val met oa gebroken pols, al weken "uitgeschakeld".
    en ..... ik wil nog een kleedje borduren en kan het niet eens vasthouden.

    groetjes,
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zodra dat je weer beter bent en terug in je ritme komt het borduren en knutselen vanzelf weer. Maar zo zie je wel hoe rap wij dat toch missen haha!! Wat leuk dat je aan het freubelen bent aan je hobbykamer, ik doe dat ook graag...heel veel plezier daarmee en tot de volgende update

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je weer beetje opgeknapt ben. Goed uitzieken en uitrusten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen