maandag 29 januari 2018

Escher / deel 8

Hallo allemaal,

Het is de laatste maandag van de maand en dus tijd voor de update van het maandelijkse borduurwerk. Deze maand ben ik met de Escher doorgegaan. Die stond eigenlijk voor december gepland maar die maand heb ik bijna niet geborduurd, dus heb ik de Escher een maandje doorgeschoven.

Deze maand heb ik elke maandag een paar uur aan de Escher gewerkt. En ik moet zeggen, dat werkt beter dan iedere week roteren! Ik vind de Escher vrij saai met al die grijstinten maar als je er eenmaal mee bezig bent went dat al snel.

Toen ik de Escher op de standaard deed had ik 88 blokjes geborduurd en zat ik op 6,6 %. Ik heb de afgelopen maand 9 blokjes geborduurd en zit nu op 97 blokjes en op 7,2%.

Ik streep bij de grotere werken af wat ik heb gedaan, zodat ik weet waar ik ben gebleven.
Mijn groene marker is op, ik ga nu verder met potlood. Werkt prima!



Nog even en deze pagina is klaar!



De cijfers geven het aantal blokjes aan, de vorige pagina had 36 blokjes en de rijen bestaan uit 8 blokjes dus het is iedere keer 36 + het aantal blokjes van deze pagina. Nog iets meer dan 2 rijen en dan is deze pagina klaar. 

En dan nu een foto van het werk tot nu toe.

Escher 29-01-2018



Deze week ga ik de Pokémon op de standaard zetten, aanstaande maandag is het de eerste maandag van februari en dus tijd voor een ander project.



Tot de volgende keer!










projectinformatie:
De Escher heeft 1340 blokjes van 100 kruisjes, ik ben nu bezig met blokje 98.
Het wordt geborduurd op Aida 20 count, 1 over 1.









2 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit komt te zien als hij af is! Je maakt het telkens spannender.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dit is zo'n leuk project. En huppakee weer 900 kruisjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen