woensdag 16 mei 2018

TUSAL MEI

Hallo allemaal,

Het is 16 mei en dus tijd voor een update van de Totally Useless Jar. Eigenlijk had ik dit gister al moeten plaatsen maar mijn camera was leeg.... en dus moest ik wachten tot de batterijen opgeladen waren.
Ik werk door de weeks 's avonds op de bank aan de twee SAL's, die draadjes bewaar ik in een zakje en aan het einde van de maand gooi ik die in de pot.

Veel groene draadjes van de Prickly but cute en de Pretty little produce SAL.



De TUSAL pot staat boeven in mijn hobbykamer en als ik aan mijn grote projecten werk ( Mario, Pokémon en Escher), gooi ik de draadjes meteen in de pot.
Hieronder de stand van de pot op 15 mei 2018.





Hij begint al aardig vol te raken. :D



Tot de volgende keer!












Meer informatie over de TUSAL vind je hier!


De update van de TUSAL wordt iedere nieuwe maan geplaatst:



January 17
February 15
March 17
April 16
May 15
June 13
July 13
August 11
September 9
October 9
November 7
December 7

2 opmerkingen:

  1. Nice pile of orts this month! And your jar is getting full - is that just since January?

    BeantwoordenVerwijderen